شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

خانه به صورت نقد خريداري شود

۸ بازديد

خانه به صورت نقد خريداري شود

بسياري از افراد از كشورهاي مختلف ديگر به خصوص ايران و روسيه به خريد خانه و ملك در شهرهاي مختلف تركيه روي آوردند. در حال حاضر (سال ۲۰۲۰) هيچگونه محدوديت و مشكلي براي خريد خانه و آپارتمان در استانبول تركيه براي ايرانيان وجود ندارد و برعكس، با توجه به سختگيري كشورهاي غربي مانند كانادا، استراليا، آلمان، انگلستان، آمريكا و كشورهاي اروپايي براي دادن اقامت به اتباع ايراني و خريد خانه و اقامت، خريد خانه و آپارتمان در تركيه با استقبال بيشتري از طرف ايرانيها طي چند سال اخير مواجه شده است. به همين خاطر لازم است پيش از خريد خانه در تركيه يا هر كشور خارجي ديگر، وضعيت اقتصادي و نرخ رشد اقتصادي آن را مدنظر داشته باشيد. نكته نهايي پيش از خريد خانه در استانبول تركيه و هنگام خانهگردي اين است كه زود قضاوت نكنيد و اجازه ندهيد احساساتتان بر منطق شما غلبه كند و بايد حتما امكان زندگي براي بلند مدت در آن خانه و محله را مدنظر داشته باشيد. بنابراين پيش از خريد خانه و آپارتمان در استانبول مطمئن شويد كه خانه محكم و مطابق استاندارد ساخته شده است.

در نهايت مطمئن شويد كه صاحبِ قبليِ خانه تمامي قبوض آب و برق و گاز و عوارض ساختمان را تسويه كرده باشد. اين باعث ميشود استانبول براي تمامي اشخاص با هر سبك و سليقهي زندگي، مسكن و محل زندگي براي ارائه داشته باشد. همانطور كه پيشتر نيز اشاره كرديم، خريد خانه در استانبول و سرمايهگذاري در بخش املاك و مسكن تركيه موضوع جديدي نيست اما اين موضوع طي چند سال گذشته شاهد رونق و استقبالي بيسابقه بوده است. قيمت خانه در استانبول تركيه بسيار بالا است و خريد خانه و آپارتمان در استانبول يك سرمايهگذاري بسيار پرهزينه و يك تصميم بزرگ است. با توجه به قيمت بسيار مناسب خانه در تركيه نسبت به ايران خريد خانه براي حفظ ارزش پول و همچنين گذراندن اوقات تفريحي گزينه بسيار مناسبي به نظر مي رسد. قيمت خريد خانه در تركيه - https://koobeh.net/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-nkb156 - به پول ايران از ۷۰۰ ميليون تومان شروع ميشود. در مرحله بعد و پس از اطمينان از امكان خريد خانه و آپارتمان در استانبول تركيه براي افراد ايراني، بايد دنبال يك مشاور املاك خبره و باتجربه و كاركشته در استانبول بگرديد كه به مناطق و محلات مختلف استانبول اشراف كامل داشته و در خريد خانه در استانبول با توجه به پول و بودجه به شما كمك كند.

{خريد خانه و ملك در تركيه|خريد خونه تو تركيه|Homeland خريد خانه در تركيه}

اولين قدم براي انتخاب محله براي خريد خانه در استانبول اين است كه يك چرخ كلي در شهر و محلات مختلف استانبول بزنيد و ببينيد كدام مناطق استانبول با سبك زندگي شما نزديكتر است. استانبول تنها يك شهر زيبا و رويايي براي زندگي نيست، بلكه يكي از مطمئنترين و بهترين مناطق دنيا براي سرمايهگذاري در بخش املاك و مسكن است. پيشازاين در مورد مزاياي خريد خانه در تركيه صحبت كرديم، بهترين مناطق براي خريد خانه و آپارتمان در تركيه را معرفي كرديم و شرايط و نكات خريد خانه و اقامت در تركيه را نيز توضيح داديم. اگر در استانبول در حال خانهگردي و جستجو براي خريد خانه و آپارتمان هستيد، بايد به نكات زير توجه داشته باشيد. براي شروع پيشنهاد ميكنم با ويدئوي زير چرخي مختصر در مناطق مسكوني استانبول بزنيد. اگر تمايل داريد در مورد خريد ملك در آنتاليا بيشتر بدانيد مي توانيد مقاله زير را مطالعه كنيد. اگر فارسيزبان هستيد و زبان تركي بلد نيستيد پيشنهاد ميكنم با مشاورين املاك ايراني و يا دفاتر املاكي كه داراي كارگزار فارسيزبان هستند وارد مذاكره شويد. اين موضوع مستلزم دريافت اطلاعات دقيق درخصوص قيمت خانه در استانبول است پس فرصت را غنيمت شماريد و با ما تماس بگيريد تا از پروژه هاي استثنايي و با بهترين قيمت گلدن كي در تركيه مطلع شويد.

در ادامه به بررسي بهترين محله هاي آنكارا براي زندگي و قيمت اجاره خانه در مناطق مختلف آنكارا ميپردازيم. در ادامه مقاله، نحوه فعال سازي انشعاب هاي آب، برق، گاز خانه در تركيه را توضيح خواهيم داد. زماني كه شما اقدام به خريد خانه و يا آپارتمان در استانبول تركيه ميكنيد، تنها مالك يك قطعه زمين و يا خانه در تركيه نميشويد؛ بلكه در اقتصاد تركيه سرمايهگذاري ميكنيد. به صورت قطع نميتوان گفت كه خريد ملك در تركيه با ارز ديجيتال تنها شامل مزايا است. تنها بايد توجه داشته باشيد كه تجربه و آشنايي مشاور املاك شما براي خريد خانه در استانبول تركيه حرف اول را ميزند؛ بنابراين اولويت اول شما اين است با افراد بومي و تركزبان كار كنيد. اقامت تركيه با افزايش پيدا كردن مهاجران به اين كشور به راحتي ديگر به دست نميآيد به همين دليل گرفتن اقامت اين كشور نيز شرايط خاصي پيدا كرده است. شايد بگوييد درست است با خريد ملك در تركيه اقامت آن را به دست ميآوريم اما خريد خانه در تركيه و گرفتن پاسپورت و شهروندي هم امكان پذير است؟

منبع : خريد ملك در آنكارا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.