چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

چطور در تركيه خانه بخريم

۹ بازديد

چطور در تركيه خانه بخريم - مشاور شما

خريد خانه در تركيه به گزارش زنهار؛ سيد البرز حسيني، عضو كميسيون عمران مجلس يازدهم خروج ۳۰۰ ميليون دلار براي خريد ملك در تركيه را «سقوط آزاد در سرمايه ملي» خواند و گفت: آمارها نشان ميدهد نه تنها سرمايهگذاري خارجي قابل توجهي در كشور اتفاق نيفتاده بلكه حجم قابل توجهي نيز از كشور خارج شده كه جاي نگراني دارد. فرودگاه بزرگ آنتاليا در فاصلهاي كمتر از دو ساعت رانندگي با آلانيا واقع شده است و پروازهاي روزانه به مقصد سراسر جهان را ارائه ميدهد. آمارها نشان ميدهد كه تبليغات ماهوارهاي و متاسفانه برخي از هنرمندان ايراني در بالا رفتن ميزان سرمايه گذاري ملك در تركيه و دبي بسيار موثر بوده. در كشور تركيه و بخصوص در شهرهاي بزرگ منطقه اي به عنوان بالا و پايين وجود ندارد و هر منطقه داراي خصوصيات خود است كه از لحاظ قيمتي با مناطق ديگر برابري مي كند. اگر به دنبال خريد آپارتمان در استانبول منطقه باغچه شهير هستيد بايد توجه داشته باشيد كه اين منطقه به دليل برخورداري از مناطق مختلف و همچنين نوع و كيفيت ساختمان ها به قيمت هاي مختلفي به فروش مي رسد. از ديگر راههايي كه ميتوان با آن نسبت به خريد ملك در استانبول اقدام كرد، خريد ملك دست دوم و كليد خورده و يا مبله است. 

{ تركيه خريد ملك|خريد خانه و ملك در تركيه|خريد خانه در تركيه}

 

برج و مركز خريد آتاكوله اولين مركز خريد در آنكارا است، كه از آن ميتوان به كل شهر مشرف بود. شما مجبور نيستيد يك ميليونر باشيد تا از سبك زندگي مديترانه اي لذت ببريد. با محدوديت هاي خريد خانه آشنا باشيد و در خريد خانه، مسير امن و پر سودي طي كنيد. بانك ها و مراحل اخذ وام را بيان كرديم و توصيه مي كنيم در هنگام مراجعه به بانك مورد نظر؛ اغگر بانك بين المللي مي باشد؛ كه مشكلي بابت شرح توضيحات وام براي شما وجود ندارد، اما اگر باك محلي تركيه اي مي باشد؛ بهتر است يا به زبان تركي تسلط كافي داشته باشيد؛ و يا يك فرد مناسب را همراه خود به آنجا ببريد و در رابطه با ارزشگذاري بانك دقت داشته باشيد كه بانكها معمولا جهت ارائه مقدار وام كمتر؛ ارزش را دست پايين اعلام مي كنند و در نهايت؛ از خدمات مشاوره اي و رايگان درخت سفيد نيز براي اطلاعات بيشتر و راهنمايي دقيق استفاده فرماييد. به عنوان مثال، در آلانيا شما ميتوانيد در يك "لوكانتا" تركي با غذاهاي محلي، يا در يك رستوران با منوي بين المللي غذا بخوريد، از يك موزه، برج سرخ و قلعه باستاني بازديد كنيد يا براي تفريح به اسكي و تلكابين برويد.

از نظر امنيت، داملاتا، جيكيجيلي و اوبا مناطق خوبي به شمار ميروند و از نظر چشمانداز نيز عمارت و خانههايي در منطقه قلعه آلانيا، خانهها و آپارتمانهاي ساحلي در اوبا و آپارتمان ساحلي داملاتاش بسيار زيبا و چشمگير هستند. بدون ترافيك و آلودگي ، دلايل زيادي براي زندگي در مناطق روستايي به همراه دارد. در اين روش شما ميتوانيد با ارائه فيش حقوقي خود (در صورت كارمند بودن) يا گزارش اداره ماليات از درآمد خود (براي مشاغل آزاد) و همچنين پرينت حساب بانكي خود در ايران، پاسپورت و شناسنامه ايراني و گواهي عدم بدهي مالي كه توسط سفارت ايران تاييد شده باشد، از بانكهاي تركيه درخواست وام كنيد. اين كشور از قانون دوجانبه ­ايدر ميان قوانين خريد ملك در تركيه خود صرف نظر كرده است. بر اساس قوانين اقامتي جاري در كشور تركيه براي سرمايه مورد نياز جهت خريد ملك محدوديتي وجود ندارد. بر اساس اين گزارش، ريسك اقتصادي اين كشور متوسط است اما ريسك سياسي و مالي زياد است. در صورتي كه بخواهيد ميزان سرمايه مورد نياز براي خريد ملك در تركيه را در نظر بگيريد بايد اين نكته را در نظر بگيريد كه قيمت ملك در تركيه به پول ايران بر اساس قيمت روز لير محاسبه خواهد شد.

{خريد ملك در تركيه ديوار|خانه در تركيه خريد|خريد منزل در تركيه}

 

با در نظر گرفتن قيمت لير بين 2500 تا 3500 تومان، متوجه خواهيد شد كه قيمت ملك 150 هزار لير در تركيه به پول ايران حدود 500 ميليون تومان خواهد شد. 6. عوارض شهرداري ساليانه كه يك بار قبل از آخرين روز ماه مه (May) هر سال بايد پرداخت كنيد، نيز وجود دارد. بعد از افتتاح حساب بانكي، بودجه مورد نظر براي خريد خانه را مشخص كنيد و شهري كه در نظر داريد در آن ساكن شويد را نيز تعيين كنيد. تركيه به نسبت ديگر كشورها مسير تابعيت راحت تري داشته و با تنها 250 هزار دلار مي توان براي آن اقدام كرد. در هر منطقه اشخاص حقيقي خارجي تنها امكان خريد ده درصد از كل اراضي آن منطقه را دارا مي باشد. مي توان بيان داشت ايرانيان خريداران بزرگ ملك در تركيه هستند ،كه 17 % معاملات مسكن تركيه و حتي بيشتر از آن در سال 2019 توسط آنان انجام شده است . ازمير يكي ديگر از شهرهاي ساحلي، زيبا و پرطرفدار براي خريد ملك و آپارتمان در تركيه است كه توصيه مي كنيم قبل از سفر به اين شهر توريستي، در مورد جاهاي ديدني ازمير اطلاعات كافي را كسب كنيد. بسياري از مردم دنيا و به خصوص ايرانياني كه به دنبال خريد ملك در آلانيا هستند، قصد مهاجرت دائم و اخذ اقامت تركيه را دارند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.