چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

راهنماي خريد خانه درشهرك صدف جزيره كيش - مشاورين املاك كيش

۸ بازديد

راهنماي خريد خانه درشهرك صدف جزيره كيش - مشاورين املاك كيش

تمامي ايرانيان مي توانند كالاهاي الكترونيك ، البسه برند ويكتوريا سكرت، عطر و ادكلن، لوازم برقي خانه ، لوازم آشپزخانه و پخت پز ، نوشيدني ساز ، و صدها كالاي متنوع را به صورت آنلاين خريداري كنند و به آساني تحويل بگيرند. جاويدي در پاسخ به اين سئوال كه خانه معلم در كيش در ايام نوروز نيز پذيراي فرهنگيان خواهد بود گفت : به دليل اينكه ستاد اسكان نوروزي ما در ايام نوروز همچون سال هاي گذشته فعال است در طي اين ۲۰ روز ( ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردين ۹۶) مسافران تنها مي توانند به ستاد اسكان مراجعه كنند و پس از ۱۵ فروردين نيز ثبت نام ها دوباره آغاز خواهد شد . وي افزود : با توجه به اينكه جزيره كيش به غير از ستاد اسكان نوروزي فرهنگيان در مدارس ،خانه معلم نداشت افزود : به شكل كوتاه مدت يكساله اين اقدام با قيمت هاي مناسب اجرايي شده است و تداوم خواهد داشت . بله. با خريد ملك به ارزش حداقل 250000 دلار آمريكا، ظرف مدت 3 تا 5 ماه. بهطور مثال فاصله اين اقامتگاه تا مركز خريد مرواريد حدود 10 دقيقه پياده است و با پياده روي و لذت بردن از سكوت جزيره به مركز خريد ميرسيد. 


به خاطر تعداد بالاي مسافران در اكثر ماههاي سال افتتاح و مديريت يك هتل يا مركز تفريحي ميتواند شغل پردرآمدي براي شما باشد. براي خريد آپارتمان در كيش بعد از اين كه بودجه نهايي را تعيين كرديد، مي توانيد بهترين موارد را در اين زمينه پيدا كنيد. كل اعتبارات صنايع از ۱۰۳٫۵ ميليارد ريال در برنامه چهارم (شامل ۹۹٫۲ ميليارد ريال از محل بودجه عمراني و ۴٫۳ ميليارد ريال از محل بودجه عاديدولت) به ۳۶۸٫۰۹ ميليارد ريال در برنامه پنجم بالغ ميگردد. در دهه اخير، سازمان منطقه آزاد كيش در طرح هاي توسعه فضاي سبز جزيره براي نخل اهميت ويژهاي قائل شده است. شهرك صدف نيز يكي ديگر از مناطق مسكوني جزيره كيش مي باشد كه با توجه به موقعيت مكاني آن و نزديكي به بازارهاي و مراكز خريد جاذبه هاي زيادي براي سرمايه گذاران دارد كه اين منطقه هم داراي فاز بندي هاي 1-2-3-4-5-6-7 مي باشد كه در حال حاضر فاز 7 صدف در حال احداث مي باشد كه با توجه به موقعيت مكاني آن به يكي از مناطق خاص مسكوني در كيش تبديل خواهد شد . فروش فوري آپارتمان در كيش فروش آپارتمان 4 واحدي در كيش فروش آپارتمان نوسازي و بازسازي شده در كيشيك دستگاه آپارتمان 4 واحدي در كيش با شرايط تازه بازسازي شده و بسيار تمير با قيمت مناسب بصورت فوري بفروش ميرسد .

{پيش فروش واحد كيش|پيش خريد واحد60متري در كيش|قيمت خريد آپارتمان در كيش}

كيش شاپينگ با پياده سازي روش هاي پرداخت متنوع امكان خريد آنلاين را در هر زمان و مكاني با شرايط ساده فراهم كرده است. ث - مصالح ساختماني - به منظور افزايش توليد مصالح ساختماني متناسب با افزايش فوقالعاده فعاليتهاي ساختماني و مسكن و ايجاد تعادل بين عرضه و تقاضاي اين مصالح با اعطاي معافيتهاي مالياتي و تسهيلات اعتباري بخش خصوصي براي سرمايهگذاري در اينرشته تشويق و هدايت خواهد شد. مختار حيدري كيا كارشناس مسكن در جزيره كيش معتقد است به علت پايين بودن توان جامعه مخاطب بازار اجاره، نرخها در اين بازار نميتواند از حد متعارف بالاتر برود. پروژه ستاره كيش با ظرفيت حدود 2000 واحد مسكوني ( ويلايي و آپارتماني) اين برج در فاز 6 شهرك صدف در جزيره كيش و در زميني به مساحت 21 هكتار با زير بناي بيشتر از 357 هزار متر مربع در حال ساخت مي باشد. هچنين مشاركت در ساخت،فروش هتل آماده در حال فعاليت،فروش زمين هتلي با اقساط،فروش و پيش فروش واحدهاي مسكوني ر شهرك صدف فاز7،فروش غرفه تجاري در تمام بازار هاي كيش،از ديگر خدمات املاك كيش است.

بنابراين يكي ديگر از پيشنهادات ما براي سرمايه گذاري و خريد آپارتمان در كيش منطقه مسكوني فاز 7 صدف مي باشد . پروژه ستاره كيش در سال 1393 به عنوان سازه برتر در كشور اعلام گرديد كه حسن خيلي عالي براي سرمايه گذاران در اين پروژه بود. همانطور كه اشاره شد در ايام تعطيلات نوروزي كه رونق گردشگري در جزيره كيش زياد است،مكاني تحت عنوان خانه معلم كه به فرهنگيان خدمات ارائه دهد وجود ندارد، اگر تمايل به سفر به جزيره كيش داريد مي توانيد از طريق سايت كيش ميزبان تور دلخواه خود را رزرو نماييد و لحظه هايي خاطره انگيز براي خود و عزيزانتان در سفري بدون دغدغه به ارمغان بياوريد.چگونه خانه معلم كيش را رزرو كنيم ؟ وي در مورد نرخ ها و تعرفه اقامت در سوئيت هاي خانه معلم گفت : قيمت ها از ۱۳۰ هزار تومان براي يك سوئيت دو تخته تا ۲۰۰ هزار تومان براي يك سوئيت ۴ تخته متغير است و نرخ هاي اعلام شده به همراه يك وعده صبحانه و حمل و نقل فرودگاهي به صورت رفت و برگشت خواهد بود .

منبع: حداقل مبلغ لازم براي پيش خريد واحد در كيش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.