سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

اقامت تركيه با خريد خانه و ملك + اخذ پاسپورت تركيه - حامي مهاجر

۸ بازديد

اقامت تركيه با خريد خانه و ملك + اخذ پاسپورت تركيه - حامي مهاجر

هزينه هاي زندگي و تحصيل در تركيه قابل مقايسه با كشورهاي اروپايي و امريكايي نيست همه اين عوامل دست به دست هم مي دهند تا بسياري از خانواده ها روياي اخذ اقامت در تركيه با خريد ملك را داشته باشند. قيمت املاك تجاري و مسكوني در تركيه به نسبت ديگر كشورهاي اروپايي ارزان تر است. نظام املاك و مستغلات در تركيه، تفاوتهايي فلسفي با نظام املاك در ايران دارد و اين موضوع، همواره دغدغهي كساني است كه ميخواهند نسبت به خريد ملك در تركيه اقدام كنند. از سويي بسياري از افراد توانسته اند ملك رويايي خود را با امكانات رفاهي در تركيه خريداري كنند. اين افراد مي خواهند ملكي كه در حال اجرا است واحتمالا اين اجرا ده تا ۲۰ سال زمان مي برد. در حوزه خريد و فروش خانه در تركيه، املاك ترابزون به ستاره در حال اوج تبديل شده است. برهي از اين املاك فاقد اعتبار براي اهذ تابعيت تركيه هستند. اين عمل براي شما اين امكان را فراهم ميكند تا در صورت علاقه به كشور خود بازگرديد و وكيل استخدامي شما تمامي مراحل را انجام دهد.


خريدار وظيفه دارد هزينه اخذ انشعابات را پرداخت كند ميزان پرداختي اين مورد نيز براساس نوساز بودن و يا كهنه ساخت بودن ساختمان محاسبه ميشود و معمولا بين 400 تا 600 لير است. اين افراد بايد در طول اين مدت هزينه بيمه سالانه خود را پرداخت كرده باشند تا واجد شرايط دريافت اقامت دائم تركيه شوند. قبل از امضاي قرارداد نيز نبايد هيچ پولي به مالك پرداخت شود. براي اينكه ترديدي در معامله وجود نداشته باشد هرگز بدون وكيل و مترجم قرارداد خريد مسكن در تركيه را امضا نكنيد. براي اينكه اين اقامت را به دست آوريد، شما با هر قيمتي مي توانيد ملك بخريد و با توجه به آن اقامت يك ساله و دوساله به شما داده ميشود؛ و نهايتا با تمديد سالانه بعد از 5 سال تبديل به اقامت دائم ميشود. در مورد خريد ملك ارزان در تركيه مي توانيد اين ويدئو را ببينيد. موسسه حامي مهاجر با داشتن شركت در ايران و تركيه متخصص اموري همچون اخذ اقامت تركيه ، اخذ پذيرش تحصيلي در تركيه ، اخذ چاليشما ايزين (مجوز كار) تركيه، ثبت شركت در تركيه و خريد ملك در تركيه است و افتخار آن را دارد كه به شيوههاي بسيار عالي و با كمترين هزينه اقامت تركيه را براي شما اخذ نمايد.

{خريد خانه تركيه|خريد خانه و ملك در تركيه|خريد خانه در تركيه}

اما سوالي كه اكنون در اين ميان مطرح ميشود اين است، وضعيت قيمت خريد ملك در تركيه چگونه است؟ اما به صورت كلي ميتوان ۲ مورد مهم را به عنوان اصليترين مزاياي خريد خانه در تركيه نام برد كه براي همه افراد با هر هدفي كه دارند، صدق ميكند. اين موضوع بسيار حائز اهميت است كه افراد با بررسي داده هاي درج شده از صحت اين اطلاعات، اطمينان خاطر پيدا نمايند. اولين سوال در قانون خريد ملك در تركيه كه به ذهن هر ايراني ميرسد اين است كه آيا ايرانيان اجازه ي خريد ملك در تركيه را دارا هستند يا نه؟ به طور معمول بيشتر شهروندان خارجي مجاز به خريد ملك در استانبول هستند، با اين حال اگر سوء پيشينه داريد، عاقلانه است كه قبل از تصميم گيري براي خريد خانه در استانبول ، با كنسولگري خود يا وكلاي خُبره مشورت كنيد. به هر حال در اين ميان چيزي كه دانستن آن حائذ اهميت است، اين است كه حداقل قيمت خريد ملك در تركيه (كليك بر روي صفحه بعدي كليك كنيد) براي اقامت چه قدر است و چه قدر بايد براي اين كار بودجه در نظر گرفت.

{خانه خريدن در تركيه|خريد خانه درتركيه|خريد ملك در تركيه ني ني سايت}

با يك حساب سرانگشتي و تنها با دانستن قيمت لير و سرچي ساده در اينترنت، به راحتي ميتوان متوجه شد كه چنين آگهيهايي كذب محض هستند و قصدي جز كلاهبرداي ندارند و پيداست كه قيمت خريد ملك در تركيه، بسيار بيشتر از اين حرفهاست. البته خريد زمين و آپارتمان در اطراف تهران تا حدي بيشتر از پايتخت است اما به طور كلي در شهرهاي اطراف نيز ركود ديده ميشود. خريد ملك ارزان در چنين اماكن و محلههايي، مصداق بارز آتش زدن به مال و سرمايه است و اينكه اصلا سراغش نرويد خيلي بيشتر به نفعتان خواهد بود. اگر ملكي با شرايط لوكس به قيمت خيلي كمتر براي فروش عرضه شده حتما بايد اسناد ملكي بررسي شود. سهولت شرايط تابعيت از طريق خريد ملك از عمده ترين دلايل خريد خانه در تركيه است. به تازگي مصطفيقلي خسروي، رئيس اتحاديه مشاوران املاك، هشدار داده است: مردم نبايد فريب تبليغات خريد خانه در كشور تركيه و قبرس را بخورند؛ چراكه اين كشورها بهراحتي اقامت يا سند رسمي را به خريداران نميدهند و بارها پيش آمده كه اين كشورها به بهانههاي مختلف از دادن اقامت امتناع كردهاند و قوانين با تغيير مسئولان اين كشورها تغيير كرده است. طبق آمارهاي موجود رشد خريد مسكن در تركيه بعد از سال 2015 به شدت افزايش داشته است اتباع عراق، عربستان سعودي، كويت، روسيه، انگليس، آلمان، آذربايجان و ايران بيشترين خريداران ملك در تركيه هستند. 

منبع: سايت املاك تركيه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.