خريد ملك در تركيه

خانه درتركيه

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

خريد ملك در تركيه

۷ بازديد

خريد ملك در تركيه ⭐️ حداقل قيمت خريد در ملك تركيه براي اقامت *2021* MIE

متقاضيان براي تمديد اقامت خود نياز به خروج از تركيه را نخواهند داشت و تا زمانيكه سند به نام آنها است مي توانند سالانه اقامت خود را تمديد نمايند. ???? اگر براي قولنامه يا پيدا كردن موارد به مشاوران املاك محلي تركيه مراجعه مي كنيد حتما مطمئن شويد كه كه دفتر و مكان مشخص و پروانه كسب ﴿ Çalişma Ruhsati ﴾ دارند. با توجه به استقبال گسترده اتباع خارجي از خريد خانه و ملك در تركيه و مخصوصا استانبول، گروههاي املاك متعددي از داخل و خارج تركيه مشغول فعاليت در زمينه فروش خانه و آپارتمان در استانبول و تركيه هستند. خيالتان از بابت وجود تقاضا و بازار هميشه داغ خريد و فروش خانه و آپارتمان و ويلا در استانبول تركيه تخت باشد. متقاضيان خريد خانه در استانبول بايد بدانند اكثر جاذبه هاي گردشگري در قسمت اروپايي واقع شده و امروزه اغلب خريداران ملك در تركيه بيشتر متمايل به خريد خانه در قسمت اروپايي استانبول ميباشند چرا كه در قسمت اروپايي جاذبه هايي شامل انواع مراكز خريد مدرن، باشگاه هاي ورزشي و استاديوم ها، رستورانهاي مدرن و لوكس، كافهها، بيشتر كانال هاي تلويزيوني و مطبوعات، بازار قديمي استانبول و آثار تاريخي و غيره بيشتر به چشم ميخورد ولي قسمت آسيايي اغلب مسكوني بوده و از سمت اروپايي سرسبزتر است.

در اين پروسه افراد ابتدا ويزاي توريستي 1 ساله دريافت مي كنند و سپس با تمديد ساليانه ويزاي توريستي به مدت 8 الي 10 سال موفق به اخذ اقامت تركيه مي شوند. شايد فكر كنيد كه خريد ملك در تركيه ممكن است بسيار سخت و زمانبر باشد مشكلات زيادي را به وجود ميآورد اما بايد بگوييم كه كه اصلا نگران نباشيد چرا كه دولت تركيه رفاه حال اتباع خارجي خود بسيار اهميت مي دهد و سعي كرده است تا شرايط را به گونهاي فراهم كند و تا اتباع و كساني كه ميخواهند در خارج از اين كشور اقدام به خريد كنند و شرايط سختي وجود نداشته باشند. شايد با توجه به اين مشخصات و پتانسل بالاي كنيالتي فكر كنيد كه قيمت هر متر مربع بايد بسيار بالا باشد، اما به طرز شگفت انگيزي پايين است. شايد با توجه قيمت مسكن ايران در پايتخت شما هم فكر كنيد قيمت ملك در آنكارا بيشتر از ساير شهر ها است. بنابراين اولين قدم براي انتخاب محله براي خريد خانه در استانبول اين است كه يك چرخ كلي در شهر و محلات مختلف استانبول بزنيد و ببينيد كدام مناطق استانبول با سبك زندگي شما نزديكتر است. براي اطلاعات بيشتر در زمينه امتيازات كشورهاي مختلف براي خريد خانه در تركيه (كليك) پيشنهاد ميكنم مقاله املاكت در اين زمينه را مطالعه بفرماييد.

{خريد خونه تو تركيه|خريد خانه در تركيه ني ني سايت|خريد خانه تركيه}

به موجب اصلاحاتي كه در قوانين تركيه انجام شد اكنون با خريد ملك در تركيه (لنگر) به ارزش 250 هزار دلار يا بيشتر مي توان مستقيم و در زماني كوتاه تر از 3 ماه پاسپورت تركيه را گرفت. از اين رو افراد بسياري مي توانند با اجاره منزل يا خريد يك ملك ارزان قيمت مجوز اقامت ۱ ساله دريافت نمايند. يكي از سايت هاي بسيار خوب و قابل اطمينان سايت خانه ديگر به عنوان مرجع آگهي هاي املاك ديوار تركيه، است كه براي خريد و اجاره منزل مي باشد. همچنين خريدار مي تواند بسياري از خانه ها را پيش خريد كنيد. نكته نهايي پيش از خريد خانه در استانبول تركيه و هنگام خانهگردي اين است كه زود قضاوت نكنيد و اجازه ندهيد احساساتتان بر منطق شما غلبه كند و بايد حتما امكان زندگي براي بلند مدت در آن خانه و محله را مدنظر داشته باشيد. شما ميتوانيد يك خانه قديمي و يا آپارتمان كوچك در بخش آسيايي استانبول بخريد يا نسبت به خريد يك خانهي لاكچري خوشگل در محله آرناووتكوي در دامنه تنگه بُسفُر استانبول اقدام كنيد. بنابراين استانبول مقصد خوبي براي خريد خانه در خارج از كشور با قيمت مناسب است. بي شك هر شهري داراي مناطق مسكوني گران قيمت مي باشد كه در استانبول اين محل ها عبارت اند از بشيكتاش، شيشلي، سارير ،باكركوي، كادي كوي، اسكودار و سارير، كه در سه مورد اول قيمت ها بيشتر از بقيه مي باشد.

{حتما رسيد واريز اجاره را هر ماه دريافت كنيد.|خريد ملك در تركيه ني ني سايت|خريد مسكن در تركيه|خريد خانه در تركيه ديوار}

پس اگر عاشق خودرو هاي مدرن هستيد، اين شهر يكي از بهترين شهر هاي تركيه براي عاشقان ماشين سواري مي باشد. اين افراد معمولا پس از يكبار سفر به استانبول و تركيه عاشق زيبايي و حال و هواي مسحوركننده و هياهوي زندگي در استانبول شده و با خريد ويلا در استانبول تركيه دنبال يك خانه دوم براي تعطيلات و تفريح هستند. بنابراين ببينيد آيا ميتوانيد خودتان را در حال زندگي در آن خانه و محل در استانبول براي ساليان متمادي تصور كنيد؟ حتما رسيد واريز اجاره را هر ماه دريافت كنيد. براي زندگي در تركيه لازم نيست كه مبلغ وديعهٔ بالايي براي اجاره منزل پرداخت كنيد. در حالت كلي براي اخذ اقامت تركيه نياز به گواهي سو پيشينه و تمكن مالي 6000 دلاري (معادل حدودي 150 ميليون تومان) و اجاره يا خريد ملك در تركيه است، اما موسسه حامي مهاجر بدون نياز به هيچ مدركي اقامت تركيه را براي مشتريان خود اخذ ميكند و مشتري ما براي دريافت اقامت تركيه، به جز پاسپورت نياز به هيچ مدرك ديگري نخواهد داشت. مالك و يا وكيل قانوني او مي بايست درخواست خود مبني بر ارائه اقدامات مقدماتي انتقال سند را پيش از انجام هرگونه عقدي در سازمان ثبت اسناد و املاك ارائه كند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.